10 grootste ergernissen van hotelgasten

Het ene hotel is het andere niet, maar van een minimale service willen we wel genieten. Hotel.info zocht en vond de 10 dingen waar hotelgasten zich het meest aan ergeren. Een ding is duidelijk: we willen waar voor ons geld.

    1. Extra kosten voor WiFi, parking, ontbijt.
    2. Gebrek aan service
    3. Gebrek aan keuze op het ontbijtbuffet
    4. Oncomfortabele bedden
    5. Vuile kamers en gebrek aan hygiëne
    6. Onvriendelijkheid
    7. Slechte kwaliteit van het ontbijtbuffet
    8. Geluidsoverlast
    9. Algemene prijs-kwaliteitverhouding
    10. Hotel niet zo goed als voorgesteld

Bron: Hotel.info

Foto: © Igor Stevanovic

Over deze auteur

Met Reisreporter willen we jou inspireren om te reizen buiten gekende paden. Maak van je vakantie een unieke tijdsbesteding! We zetten je graag aan om uit je comfortzone te stappen en zo de strafste verhalen te ontdekken!

Gerelateerde berichten

Laat een bericht achter

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *